Pencapaian Piagam Tahun 2011

Berikut adalah laporan pencapaian objektif kualiti/ piagam pelanggan bagi Lembaga Perumahan Dan Hartanah Selangor bagi tahun 2011 berdasarkan hasil dan penemuan oleh Juruaudit Dalaman MS ISO 9001:2008 bertarikh 21 November 2011

 

 

 


 


Kemaskini pada 2014-06-26 10:26:14 daripada Administrator

  •  
  • Email this page
  • 1396
Hari Ini
Jumlah Pelawat15514
Hakcipta Terpelihara 2011 @ Lembaga Perumahan dan Hartanah Selangor
Dasar Privasi   |   Dasar Keselamatan   |   Soalan Lazim
PENAFIAN: Lembaga Perumahan dan Hartanah Selangor tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman ini.
Paparan terbaik Microsoft Internet Explorer 7.0, Netscape 5.0, Mozilla FIrefox ke atas dan resolusi 1024 x 768 minimum.
Tarikh Kemaskini 22-11-2017 Jumlah Pelawat : 15514